Καλάθι Αγορών (0)
cleanbox.gr

Συχνές Ερωτήσεις

  • Τι είναι η εγγραφή;

    Δημιουργείτε τον προσωπικό σας λογαριασμό στο CleanBox.gr συμπληρώνοντας τα στοιχεία που ζητούνται και αποκτάτε εύκολη πρόσβαση στην προσωποποιημένη πληροφόρηση που αφορά στις παραγγελίες σας,στο ιστορικό και στις προσφορές καθώς ενημερώνεστε μέσω του newsletter για ότι χρειάζεστε και σας αφορά.

  • Πως κάνω μία παραγγελία;

    Μπορείτε να κάνετε την παραγγελία σας,αφού έχετε επιλέξει τα προ'ι'όντα που επιθυμείτε,είτε σαν επισκέπτης καταχωρώντας τα στοιχεία σας και τα πεδία που ζητούνται χωρίς να δημιουργήσετε μόνιμο λογαριασμό και ολοκληρώνοντας καταχωρείτε την παραγγελία,είτε κάνοντας εγγραφή για μία φορά και έπειτα με τον κωδικό σας χωρίς να χρειάζεται να επαναλάβετε τα στοιχεία σας(εφόσον έχετε δημιουργήσει προσωπικό λογαριασμό) κάνετε σύνδεση με αυτόν και καταχωρείτε την παραγγελία.Επιπλέον μπορείτε να δώσετε την παραγγελία σας και τηλεφωνικά και θα καταχωρηθεί αναλόγως.

  • Πως θα ξέρω ότι η παραγγελία μου ολοκληρώθηκε;

    Μόλις την καταχωρήσετε θα σας σταλεί από το CleanBox email επιβεβαίωσης που θα καταγράφει τα στοιχεία,το περιεχόμενο και το ποσό της παραγγελίας σας.

  • Πόσο γρήγορα θα έχω την παραγγελία μου;

    Οι παραγγελίες επεξεργάζονται ολοκληρώνονται και δρομολογούνται την ίδια μέρα οπότε οι παραδόσεις γίνονται και μέσα σε 24 ώρες με τη συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών.Συγκεκριμένα για παραγγελίες καθημερινή μέχρι τις 14:00 παραδίδουμε την επόμενη μέρα και αντίστοιχα οι παραγγελίες μετά τις 14:00 παραδίδονται τη μεθεπόμενη σε όλη την χερσαία Ελλάδα.Για νησιά και απομακρυσμένες περιοχές ο χρόνος παράδοσης είναι έως 2 μέρες εκτός ειδικών συνθηκών που μπορεί να προκαλέσουν κάποια καθυστέρηση.Σε περίπτωση που κάποιο προ'ι'όν είναι σε έλλειψη ενημερώνεστε άμεσα και ερχόμαστε σε επικοινωνία για να δρομολογήσουμε τον ακριβή χρόνο παραλαβής.

  • Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

    Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας εφόσον δεν έχει ξεκινήσει η αποστολή της από το χώρο μας(για το οποίο ενημερώνεστε με email),στην αντίθετη περίπτωση,αν συνεχίσετε να επιθυμείτε την ακύρωση επιβαρύνεστε με τα μεταφορικά της έξοδα.

  • Μπορώ να επιστρέψω κάποιο προ'ι'όν;

    Βεβαίως και μπορείτε να επιστρέψετε κάποιο προ'ι'όν που έχετε αγοράσει από το CleanBox υπό τις προ'υ'ποθέσεις που ορίζονται στην Πολιτική Επιστροφών μας.

  • Πως εξαργυρώνω το εκπτωτικό μου κουπόνι;

    Έχοντας τελειώσει την επιλογή των αγορών σας στο καλάθι αγορών,προχωράτε σε ολοκλήρωση αγοράς όπου σας παρουσιάζονται τα πεδία που χρειάζεται να συμπληρωθούν.Στο σημείο που ονομάζεται Προαιρετικές Επιλογές υπάρχει το πεδίο Εκπτωτικό Κουπόνι όπου και πληκτρολογείτε τον κωδικό του και αυτόματα περνιέται η έκπτωση που επιφέρει στο συνολικό σας ποσό.

  • Είναι ασφαλή τα προσωπικά μου δεδομένα;

    Το ηλεκτρονικό κατάστημα CleanBox διασφαλίζει και δεσμεύεται πως δεν δημοσιοποιεί, ανταλλάσσει, πωλεί ή αποκαλύπτει τα προσωπικά στοιχεία του Πελάτη χωρίς την συγκατάθεση του καθώς θεωρεί κάθε πληροφορία σχετική με τα προσωπικά δεδομένα του χρήστη απόρρητη και εμπιστευτική. Δείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ασφάλεια των προσωπικών σας δεδομένων αλλά και των συναλλαγών σας στους Όρους Χρήσης.

Τηλεφωνικές παραγγελίες
210 5063294